JOtenkin mä vaan oon vielä käsi tän koneen kanssa. Kirjoittelin pitkän pätkän ja vahingossa poistin sen sit kokonaan.

Rauhallista on. lapset on Isännän kanssa maalaamassa terassia, ja mä jäin lorvimaan tänne sisälle. Onhan mulla hyvä syy, kun koitan tätä läppärin akkua saada tyhjäksi  ;P Nukuin pitkään  ja hartaasti, nousin vasta kymmenen jälkeen ylös.

Mulla on ollutkin koko tää viikko oikeestaan vapaata, kun lopetin valvomisen maanantaiaamuna ja nyt meen perjantaina yöksi taas töihin. Kyllä se on ihanaa, kun "saa olla töissä" sen kymmenen tuntia putkeen ja siihen ei enää sotketa mitään kotivarallaoloa ym. Kyllä kuitenkin kymmenen tuntia on lyhyempi aika kun 20 tuntia, mitkä ei varallaolon aikaan ollut mikään harvinanen vuoro. Yövuorot on kuitenkin aika jänniä, kun välttämättä ei oo hommia ollenkaan ja yritetään siellä aikaa sit kuluttaa.Viikonloppuisin ei ole edes Toimenpiteitä joita varten vois kerätä tarvikkeita. Arkiöinä, jos ei ole tekemistä, voidaan valmistella seuraavan päivän salit valmiiksi, mutta tosiaan viikonloppuisin ei oo kun yks sali, jos sitäkään.

Muuten menee ihan kivasti. Emmi on harrastanut nyt vuoden verran taitoluistelua ja palkittiin omasta ryhmästään "mukavan kehityksen" ansiosta. Kylläpä typy oli ylpeä. Tosi kiva, että huomioivat ahkeria harjoittelijoita tuolla tavalla. ielä kivempi tietty olisi, jos palkinnot olis vaikka tyyliin kuukauden ilmainen harjoittelu tai jtn.